Saturday, September 3, 2011

the big FAMILY (:


okay selamat hari raya peeps <3 
ini gamba raya untuk tahun nie 2011 :)
family aku semua yang pakai purple colour 
adik mak aku yang second pakai warna  merah
adik mak aku yang third warna lebih kurang family aku side kiri tepi 
and yang last black colour (:
 cuba korang cari opah aku ? caricaricari!
dia dah tercepit tengah2 tu nasib hidup bernaffas lagi --'
aku bosan balik raya tak ada kawan
sbb mak aku anak frst adik2 dia punya anak korang tengok ahh
budakbudak , baby , memang best pun kawan dengan budak2 tu =='
tapi paling penting angpau tiap2 tahun masyukkk :)
iloveyou bibikbibik pamanpaman 

    haa okay, this is my family macam taik abang je tak masuk 
adik beradik 4 orang and im the thrd one :)
agak2 tengok muka saya sama mcm mak ke abah ?
jawapan : macam opahh <3
hahha family saya semua sadosado besarbesar
saya dalam kawalan lagi lah kann ?
haha takabur sikit disitu --'
okay pendek lah siaaaa , sama tinggi adik aku jee 
bila nak tinggi izzati oiii ? haiyaaa
apa daaaa, banyak2 ahh minum calcium okay ?

kbai-.-

No comments:

Post a Comment