Sunday, December 12, 2010

letihh bhaii !

hehh , tido pukul 4 , bangkit pukul 8. puihh tido tak cukup ;'( mengantok cilanat !
causes : 8.59 kelua rumah have a breakfast kedai tepi skola . hanya makan roti canai takot gemuk
lepas makan pergi dobi sec 8 ambil baju abah there . then cari fon dea ta jumpa , TINGGAL RUMAH .
aku lah yang kene naik ambil dekat kondo 5 tgkat aku tuh -..- tuihtuih . nasib dapat RM5 ! ahaha
then , terus menuju ke tjuan utama , KE SABAK BERNAM , rumah kawan bapak aku yg 27 tahun dorg ta jumpa , bapak bosan dalam kereta . puihh . mak baca novel , aku buat muka paling comel dlm keeta tuh . sumpa sedey . mata berat gila affect ta cukup tido tuh . aku nak tdo tapi dah penat2 dressup cntek2 takan nak tido pulak kan ? haiih -,- . then tak pergi terus rumah kenduri . pergi singgah SUNGAI BESAR ! shopping2 ;)
haha , dapat lah sehelai baju . dari tak dpt lgsung . then pergi rumah abang abah punya isteri punya mak ! hehh
perghh , aku da la letihh , dea bole ajak singgah bnyk tempat !haihh makbapakmakbapak !
okayy . sampai lah ke rumah pengantin . puihh , kat rumah pengantin tu kali kedua aku nak terkenc-ing .
MALUUU .'P  then , dalam perjalanan nak  pergi toilet dekat rumah pngntin . bole pulak mak terjumpa saudara dea . dahhh sembang pulakk . air kencing aku 2 inci lg nak kua ni . haiiih .
ruparupanya sedara mak tuh anak lelaki dea yg kawen , yg abah pulak sedara dea tuh perempuan yng kawen .OHH KECILNYA DUNIAAA ;)
then ke toilet . precccttt  melabur sahammm ;P pergi sembang2 jupp . then makan . aku tak mkn pun . cuma tengok jahh . diet lah katakan ! dalam pada tengok tuh tegugat gak iman , makan 3 ketul ayam yummy2
then , balik pergi beli kuih fav abah , BAHULU KEMBOJA . babii sedap bhaii . pergi ahh rasa ! hanya ada d sabak bernam tau . balikbalik . dalam kereta sempat snap2 dua 3 gambar . * tipu bukan  2 3 . tapi 20 , 30
bhaha . dalam nak balik tu tidur kejap . puaiiih ! mak suruh bangun , aku pike da sampai rumah rupanya mak ajak singgah tg karang semtamata makan SOTO ! ;o aipp . folo je lahhh .
lepas tu aku pike nak balik dahh , rupanya singgah lagi , rumah fav bila nak balik ke rumah . RUMAH ABAH BIR AND MAK TON ! bhaii rumah best , kalau datang ta makan tak sah , babi lauk da la sedap2 . kalau aku duduk rumah dorg , for sure badan size KINGKONG ! the truth okayy ;)
hehhh , lama gila lah kat situ ! letih aku.
bahhah , letihh kann . aku yg taip ni pun da letihh ;D

No comments:

Post a Comment