Monday, December 13, 2010

saat ini engkauu ..........

[dia]  honeyboney :P:P

[kity] haha , yeah

[dia] wekkk

[kity]  gedik

[dia] ahha . da mkn ? ^_^^_^

[kity] dah buger and da gemuk da pun

[dia] yess aku skua kau gemokk *sukaa

[kity] haha , tapi aku tak suka laki pandang badan mcm cb

[dia] aku sukaa

[kity] gilaaa 

[dia] biar ar kau gemokk biar laki len x dpt rmps kau dr aku ! :P:P <3<3

[kity]  hahha , eiii , gila ahh gemuk tak suka akuu

[dia] hhaaa

[kity]  suka pulak kau :):) 

[dia] aku suka kau <# *<3 <3<3 haishh

[kity]  hahha , dandan lah kau

[dia] ape ??'

[kity] hahha , tiada apa2 lha

[dia] kau nie aku siyes :P:P

[kity]  haha , jangan nak menipu doo buat dosa jahh

[dia] :D:D taknak xpe jual mahal

[kity]  haaha , tak la dooo kita kawan kannn

[dia] yelaa , kawan hurm :(:(

[kity]  haha , tak suka kawan dgn aku

[dia] aku nak lebih dr kawan bru aku sukaa

[kity] haha , bole pulak cam tu kalau scndle aku lyn
[dia] ahaah scandle ?

[kity] yehaaa
[dia] cam best je aku dgr

[kity] haahha mmg best dooo
[dia] okeoke deal ?

[kity] haaa , yeah hahha
HAHA , BEST PULAK COPYPASTE NI DARI FB . KAWAN KU SCANDLEKU <3

No comments:

Post a Comment