Sunday, November 20, 2011

do not judge me

alahaii kau ni , aku tak kacau life kau pun yang kau sebok sangat hal aku ni asal ? semak duhh aku dengan orang kolot macam kau . kau bajetbajet hot je , if kau hot aku tanya je sesapa mesti orang kenal , ni tak . nak layan yang hotstuff je , dah boleh pergi bawak abah mak kau mati dengan hothot tu --' letihh layan orang tak matang ni . aku bukan nak sebok , if kau tak suka aku dah la , kau tak payah nak carikan aku publisiti murahan , aku tak perlu nak hot , aku bahagia dengan life aku , tak minta pun nak rogol bf kau , macam gampanggg je kau nie . hey better you take care of yourself , no need to tace care of others . they no need you in life axcept your family , boyf , and what so evar . haihh letih layan budak macam kau , kolot kolot . 

aku marah dengan kau ! marah sesangat , bitch !

No comments:

Post a Comment