Tuesday, November 22, 2011

KOREAAAAAA

hehe okay siapa je yang suka orang korea , cerita korea , koreaaa ? haihh 
semua lelaki handsomeeeee , semua perempuan comelllll <3 untung lah if aku orang korea , hee tapi takpayah nak untung sangat aku bangga be a malaysian , teheee
okay aku ni muka je gentle garang , hakikat boleh leleh juga tengok movie korea , hikhik bestt tau
kalau nak list movie korea yang aku tengok tak terlist kot , dulu aku fan setia korea , now dah kurang . nak spm next year berinsaf lewwww , hoho. aku kalau tengok movie korea mesti mak akukene beli DVD player baru , sebab sekali tengok movie dari pukul 12 ke 5 pagi , tehn DVD aku tu rosak , hikhok sorry makkkkkkk ! 

BOYS OVER FLOWER
okay , siapa yang tak pernah tengok atau dengar cerita ni memang cim peng ! haha okay coolest 4 boys with 1 girl , alahaiii  if aku jadi perempuan tu , aku dalam heavennn <3


PLAYFUL KISS
budak bawah umur , please do not see this (X) hihi , okay aku suka time ni , pffttt jealous nya kitaaaa , nak juga macam diorang nie , orang korea comolot tang manamana semua bolehh --' 


MY BABY AND ME
tengok ni , alahaii lelaki handsome kene jaga anak comell . hahha sangat funny cerita ni . baby reti bercakap . LOL kann ? hikhik if aku baby tu untung tahap apa tahh dapat bapa huyyoo ehemehem semua nak ngorat !
MY GIRL
okay , dalam banyakbanyak movie korea aku tengok ni movie paling aku sayang , cinta , suka and sebagainya , aku sanggup tak baca buku time upsr semata mata nak tengok nie , ahha anak yang baik kan ? cerita ni banyak cerita pasal bintang , aeroplanes , nahh ambik kau dulu time aku tengah kemaruk cerita ni , aku tak boleh tengok bintang and aeroplanes tu nanti aku nangis . hikhikhaha agak sakai kann . puihh who cares !
heee , memang best cerita korea ni susah nak cakap , orang semua boleh terbuaibuai nak dapat macam movie ni , termasuklah aku . hoho kankan ! okay ILOVE KOREA AFTER MALAYSIAAA :)

No comments:

Post a Comment