Sunday, November 20, 2011

iloveyou mum and dad

hee kita ada mak and abah , nama mak kita ASFAZILLAH SARDI , nama abah kita MD ALI DANI .


 hehe ni lah gamba diorang wedding tahun 86 kot , okay aku main tibai --' hikhik kain gaun mak aku tak boleh nak labuh lagi ke ? terpijak kang tak siasia jatuh . memang ahh tak sia sia nanti abah kita sambut . hikhik <3
now abah kita dah umur 51 tua kan , mak kita 46 muda 5 tahun . hee apaapa pun makabah kita dah tua , tinggal tunggu menantu dengan cucu je . hee mak abah sabar ehh nanti akak bagi menantu dengan cucu tu :) hikhik saya suka gatal , mak saya pun dah tahu yang saya gatal* hikhok walaupun mak suka bebel dekat kita then nanti kita marahmarah kita tetap tak boleh hidup tanpa mak kita , see you re my sunshine mum <3 iloveyou abah kita selalu marah kita sebab kita selalu naikkan bill dia , kita suka gayut guna phone dia . hikhik best tau . dah lah abah kita pakai celcom orang2 yang kita on call semua maxis . memang tak terkoyak punnnss . hahah sorry abah . --'
APAAPA PUN KITA SAYANG PARENTS KITA <3

No comments:

Post a Comment