Sunday, November 20, 2011

the real of ezzati avetali

hehe , haiiiiii semuaaaa :) kita tengah rajin nak update blog nie . today kita nak cerita pasal diri kita , bole kan. ahh mesti lah boleh dah nama pun blog aku . hehe ;D
okay start my intro , name NURUL IZZATI IDAYU BINTI MD ALI , nak num i/c sekali tak ? no need lah , hee kita stay damnsara , if sapasapa nak ajak lepak contact2 lahh , insyaAlaah saya turun ;D hihikk
saya jenis seorang yang banyak cakap and cakap laju , so who cares . this is me , let me be who i am 
awak jangan judge kita if tak kenal kita lagi okay ! bak kata omputih dont judge the book by its cover ,kankan hee, kita form 4 lagi nampak macam dah besar sebenarnya ekcik , hikhik kecik lah sangat --' kita sch sekolah menengah teknik gombak . hell school evah . haha banyak memori situuu , never forget it :) 
hehe okay jom berfotosfotos ;')

 haaa ni gamba kita if kita hang out , ehehhhh awakawak bila jumpa kita dekat luar tegur2 lah , saya tak sombong lah , believe me okayy ;D

hehe , ni pula kalau kita bertudung , sweet tak ? hee sweet kan , cakap lah yeee ;D hahah princesss <3

hikhik , comell kan teddy kita , besar kann ? heee bila kita rindu bf kita , kita hug lah teddy ni , kita kiss lah teddy ni , nampak macam sakai tapi tak apa , kesah pulak aku -,- kankan 

ahha , ni pula bila kita frust tengok bola . tak kesah lah haha muka aku macam cinabeng mintak kaki saiz 9. tak apa GO MALAYSIA GO !
 hahah , macam cipan muka aku --' taraa who cares . hee this is 4civil1 students in smtg <3 do you know her ? 

hoho , kawankwan aku sayang merangkap ahli dorm aku , comell kan semua :) haha tengok kd ahh aku pulakk :)

haa , ni lah nurul izzati idayu , budak ni tak seberapa pun lawa pun tak , comel pun tak , bija pun tak ada lah sanagt , hikhok , alahaii semua selamat berkenalan yeah ;D ntky <3 EA

No comments:

Post a Comment